جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۰۳
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وامام جمعه بوشهر گفت: اقتدار و پیشرفت‌های ایران سبب تضعیف غرب و رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست ائمه جمعه، استاندار و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: توطئه افکنی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی با هدف توقف در روند پیشرفت انقلاب اسلامی است و این مهم بیانگر ضعف و مستأصل شدن دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: امروز اقتدار و پیشرفت‌های ایران سبب تضعیف غرب و رژیم صهیونیستی شده و در این راستا دشمن در تلاش است با طراحی ترفند و دسیسه اندکی از آن پیشرفت ایران را کاهش و به تأخیر بیاندازد.

وی با اشاره به فروپاشی جهان غرب یادآور شد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در واگذاری چاه‌های نفت و گازی که سال‌ها مورد مناقشه بود به لبنان، بازگشت سوریه با حالت عادی، حمایت دولت عراق از جمهوری اسلامی و دست بالای ایران در برجام بیانگر فروپاشی جهان غرب است.

صفایی بوشهری با اشاره به افول و ذلیل شدن آمریکا بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی جهان استکبار را در مرحله‌ای قرار داده است که هر روز مرگ خود را بیشتر احساس می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: در همین ارتباط استکبار جهانی و غرب با هدف پنهان کردن شکست و فروپاشی خود در مقابل اقتدار ایران با لفاظی و تناقض گویی در تلاش برای ایجاد بلوا و مشکل در ایران هستند.

ضرورت توجه به جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه به بصیرت‌افزایی در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: در این ارتباط همه آحاد جامعه به‌ویژه کسانی که تریبون در اختیار دارند، باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در زمینه فتنه‌های اخیر گفت: روشنگری جامعه از جمله موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در جامعه است که باید مورد توجه همه آحاد جامعه به‌ویژه سخنوران، اندیشمندان و صاحب‌نظران قرار بگیرد.

مردم استان بوشهر پرچمدار بصیرت و ولایت

وی اظهار کرد: در همین ارتباط ائمه جمعه و جماعت استان بوشهر، استاندار و فرمانداران استان به‌خوبی در مورد فتنه‌های اخیر موضع گرفته و نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه استان نیز در صحنه حضور داشته‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در این شرایط حساس باید پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های توسعه‌ای استان متوقف نشود، افزود: باید این طرح‌ها با وحدت، همدلی، همراهی، وفاق، نگاه به آینده و پیشرفت پیگیری و اجرایی شود.

وی با قدردانی از اتحاد و همدلی مردم گفت: مردم استان بوشهر پرچمدار بصیرت و ولایت و زبانزد در کشور هستند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر به دلیل مدیریت ولایی، جهادی و بر اساس دانش، اخلاق و همدلی همواره در سطح ملی در همه شاخص‌ها به عنوان الگو مطرح شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر